GWARANCJA

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty spełniały oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów, lecz jak to w życiu bywa niektóre materiały z czasem potrzebują renowacji czy odnowienia. Zalecany czas na odświeżenie drewna naszych mebli to 5 lat! Wszystkie elementy drewniane naszych mebli są starannie zabezpieczane preparatami znanych marek co nadaje im doskonałej odporności na warunki atmosferyczne. Wystarczy przestrzegać kilku podstawowych wskazówek, aby móc cieszyć się pięknym meblem przez długie lata. Elementy wykonane z liny jutowej należy wymienić na nowe dostępne w naszej ofercie jak również możliwe jest wykorzystanie innych lin o tej takiej samej średnicy.

Na jesień oraz zimę konstrukcja powinna zostać schowana. Po rozłożeniu konstrukcji (w odwrotnej kolejności niż instrukcja montażu) należy starannie umyć i wysuszyć elementy oraz przenieść do pomieszczenia o dość niskiej, lecz nie spadającej poniżej 0 stopni C temperaturze. Można okryć je w celu zabezpieczenia przed kurzeniem. Należy jednak unikać szczelnych opakowań, które utrudniają cyrkulację powietrza wewnątrz. Elementy z tkaniny można przetrzeć wilgotną szmatką lecz przed schowaniem na zimowanie muszą zostać wysuszone.  

Przed przystąpieniem do montażu konstrukcji należy dokładnie obejrzeć wszystkie elementy. Miejsca ewentualnych pęknięć powłoki przeszlifować papierem ściernym, a następnie pomalować odpowiednim preparatem.

W trakcie sezonu, podczas eksploatacji najlepiej jest zabezpieczyć konstrukcję przed zbyt intensywnym kontaktem z wilgocią czy promieniami UV. Można to uzyskać poprzez nakrycie konstrukcji plandeką lub specjalnym pokrowcem, który jest do nabycia w naszym sklepie internetowym.

Produkty zakupione w sklepie gardenimpressions.pl obejmuje bezpłatna gwarancja, czas gwarancji określony jest na stronach poszczególnych produktów. W wyznaczonym okresie sprzedawca ma obowiązek dostarczenia produktu w pełni sprawnego poprzez nieodpłatną naprawę powstałej szkody lub wymienić towar na prawidłowo działający i zgodny z umową.

Na akcesoria ogrodowe, takie jak: poduszki i pokrowce, daszki i hamaki, gwarancja wynosi 12 miesięcy.

Gwarancją nie są objęte:

  •     Uszkodzenia wynikłe ze zdarzeń losowych lub innych okoliczności niezależnych od producenta,
  •     Uszkodzenia wynikłe przy przeróbkach wykonanych we własnym zakresie przez klienta,
  •     Uszkodzenia powstałe w wyniku niezgodnych z zalecanymi przez producenta zasadami użytkowania, konserwacji i przechowywania,
  •     Wady i uszkodzenia (z którymi klient zapoznał się przy odbiorze produktu) z powodu których obniżono cenę,
  •     Zamierzone przez producenta w pierwowzorze różnice w profilach, odcieniach kolorów wynikające z zaprojektowanych cech plastycznych i estetycznych wyrobu oraz cech charakterystycznych dla surowców, z których wykonano mebel,
  •     Uszkodzenia powstałe w wyniku naturalnego zużycia,
  •     Zmiany tonacji wybarwienia powłoki lakierniczej, wycieki żywicy i pęknięcia nie mające wpływu na stabilność konstrukcji, związanej z narażeniem jej na długotrwałe działanie promieni słonecznych, dymu tytoniowego lub podobnych.
  •     Meble zakupione w cenie promocyjnej bądź przecenione,

Wymienione poniżej cechy i procesy stanowią naturalną charakterystykę drewna i nie mogą być podstawą do reklamacji.

Nawet najstaranniej zaprojektowane i wykonane meble ogrodowe narażone są na niekorzystne warunki atmosferyczne i mogę z czasem ulegać zmianom. Dlatego tak ważne jest odpowiednie zadbanie o ich stan zgodnie z dołączonymi do produktu instrukcjami.

  •     nagłe zmiany temperatur mogą powodować pęknięcia i wycieki żywicy
  •     naturalne drewno nigdy nie jest jednorodne, jedną z cech podkreślających te słowa jest nieregularne, występowanie sęków
  •     miejscowa szorstkość i podniesienie struktury drewna odczuwalne w dotyku
  •     Działalność słoneczna może doprowadzić do naturalnej zmiany odcieni.
  •     Nieznaczne ok 10% wahania rozmiarów w zależności od wilgotności powietrza

ZASADY REKLAMACJI

1.Sprzedający ponosi odpowiedzialność za wady Towaru, zgodnie z zasadami odpowiedzialności wskazanymi w przepisach Ustawy z dnia 24 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.), w szczególności art. 556 oraz 556(1) – 556(1) Kodeksu cywilnego.

2.W przypadku stwierdzenia wad Towaru, Zamawiający może złożyć reklamację bezpośrednio u Sprzedawcy, przesyłając ją drogą poczty elektronicznej: reklamacje@gardenimpressions.pl

3.Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

Dane kupującego(imię, nazwisko, adres zamieszkania i email, telefon)

Numer zamówienia (dostępny do wglądu w panelu klienta)

Opis uszkodzenia

4.Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od złożenia stosownej reklamacji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. O sposobie jej rozpatrzenia Zamawiający zostanie poinformowany przez Sprzedającego.