Zamawiając meble i akcesoria w naszym sklepie mogą mieć Państwo pewność że dostaną produkty należycie zapakowane oraz zgodnie z ustalonymi terminami. Zamówione towary wysyłamy z pomocą znanych firm kurierskich. Dostawa odbywa się w dni robocze, zaś godziny dostaw często są ustalane telefonicznie już bezpośrednio z kurierem dowożącym paczki pod wskazany adres.

Koszta wysyłki oraz wybór firmy kurierskiej uzależniony jest od wymiarów oraz wagi zamawianego towaru i jest wyliczany automatycznie po umieszczeniu towaru w koszyku. Koszt dostawy jest również widoczny w zakładce "szczegółowy opis produktu" każdego produktu i obejmuje koszt transportu, opakowania i kosztów logistycznych.

W odpowiedzi na częste pytanie: "Dlaczego kurier nie chciał dostarczyć mebli pod moje drzwi?"

Kurier nie ma obowiązku wnoszenia paczek ponad gabarytowych (powyżej 30kg) do mieszkania (blok, kamienica itd.).

Dostarczane przesyłki powinny być w nienagannym stanie, jeśli stało się inaczej i paczka nosi ślady uszkodzenia najlepszym rozwiązaniem jest bezzwłoczne sporządzenie protokołu w obecności kuriera, popartego fotografiami (mogą być wykonane telefonem). Ułatwi to dalsze działania związane z ustaleniem momentu powstania szkody oraz dochodzenia reklamacji u przewoźnika. Podczas sporządzania protokołu należy zwrócić szczególną uwagę na opisywane fakty daty itp.

Mogą Państwo również odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki, w takim wypadku prosimy jednak o pilny kontakt oraz sporządzenie wyżej wspomnianego protokołu.